- Home
- Servicii
Servicii
Management de proiecte, active si administrare proprietati
A. Managementul proiectelor
- Due diligence tehnic pentru achizitii de terenuri si cladiri;
- Elaborare planuri generale, bugete si studii de fezabilitate;
- Organizare si gestionare relatii cu toate autoritatile publice legate de administrare, constructii si urbanism;
- Recomandare consultanti profesionisti, contractori, specialisti si furnizori de servicii, inclusiv negocierea angajamentului lor, cum ar fi termenii si conditiile;
- Coordonare si supraveghere a fazei de proiectare, inclusiv planificarea, proiectarea si construcția. Organizare si gestionare relatii cu furnizorii de servicii terti (arhitecti, urbanisti, ingineri, constructori);
- Solicitare și supravegherea intocmirii oricaror studii, proiecte sau documentatii necesare pentru obtinerea oricarei autorizatii sau aviz, pentru dezvoltarea si exploatarea proiectului;
- Organizarea de licitatii pentru lucrarile de constructii si material;
- Asistare proprietar, in vederea selectarii celor mai bune oferte in fiecare etapa a constructiei;
- Asistare beneficiar in fata oricarei entitati, fie publice, fie private, in obtinerea tuturor autorizatiilor necesare pentru proiect;
- Gestionare activitati antreprenorilor, pentru asigurarea respectarii termenelor lucrarilor, in deplina conformitate cu acordurile relevante, legile aplicabile si standardele de calitate;
- Dupa finalizarea lucrarilor, organizarea predarii si asigurarea efectuarii remedierilor;
- Monitorizarea tuturor modificarilor aduse proiectului;
- Asigurarea completarii corespunzatoare a cartii tehnice pentru realizarea proiectului;
- Monitorizarea cladirii in perioada de garantie.
B. Managementul activelor si administrarea lor
- Gestionare licente, avize și premise/aprobari aferente proiectelor aflate in administrare, in vederea conformarii si reinnoirii atunci cand este necesar;
- Gestionare contracte utilitati si cu furnizorii de servicii;
- Gestionare plati impozite;
- Managementul facilitatilor la proiectelor finalizate;
- Controlul respectarii tuturor operatiunilor de intretinere efectuate de companie cu privire la dotari si instalatii;
- Controlul si monitorizarea oricarei reparatii in perioada de garantie;
- Monitorizare lucrari suplimentare de amenajare solicitate de chiriasi.
C. Cresterea valorii de piata a portofoliului de active
- Cresterea valorii terenului prin obtinerea avizelor de zonare
- Cresterea valorii terenului prin obtinerea autorizaţiilor de construire;
- Cresterea valorii cladirilor prin actualizarea cartii funciare;
- Cresterea valorii clădirilor prin lucrari de renovare.
Servicii juridice
A. Servicii legate de asistenta juridica curenta a beneficiarului
- Asistenta juridica in relatiile cu clientii, chiriasii, bancile sau orice alti parteneri de afaceri, orice autoritati centrale sau locale, Registrul Comertului, Cartea Funciara si orice alte registre publice;
B. Servicii legate de administrarea portofoliului de active
- Analiza documente de proprietate si redactare rapoarte de due diligence;
- Identificare structura adecvata de achizitie, coroborand diverse perspective (juridica, fiscala, tehnica);
- Gestionare proces de achizitie, incluzand dar fara a limita, desfasurarea tuturor negocierilor cu proprietarii si bancile finantatoare, daca este cazul, pregatirea documentatiei necesare, efectuarea tuturor formalitatilor aferente achizitiei si inscrierea in registrele publice;
- Gestionare contracte de vanzare-cumparare prin urmarirea indeplinirii obligatiilor post-achizitie;
- Asistenta juridice in negocierile cu chiriasii/cumparatorii unui proiect;
- Coordonare diversilor prestatori de servicii implicati in proiect.
C. Servicii legate de managementul proiectului
- Asistenta juridica in toate activitatile beneficiarului legate de proiect (si, dupa caz, reprezentare in fața instantei in numele beneficiarului, in cazul in care in fazele acestuia apar litigii legate de proiect);
- Asistarea beneficiarul in obtinerea autorizatiilor/permiselor relevante pentru proiect si in negocierea si incheierea acordurilor relevante pentru toate fazele unui proiect: dezvoltare, comercializare;
- Gestionarea derularii contractele de antrepriza si asigurarea indeplinirii obligatiilor de catre antreprenor/antreprenori;
- Asistarea beneficiarul pentru apararea drepturilor sale impotriva contractantilor care incalca obligatiile contractuale.
D. Servicii legate de recuperarea datoriilor, restructurarea creditelor, procedurile de insolventa si faliment
Avand in vedere schimbarea realitatilor economice din ultimii ani și confruntandu-ne cu provocarile acesteia, ne-am dezvoltat semnificativ practica de faliment/lichidare si insolventa. Echipa noastra este formata din juristi cu experienta in recuperarea creantelor, executari silite, faliment si probleme de lichidare. Pentru a susține această dezvoltare, am creat o relatie solida cu practicienii în insolventa.
- Asistenta si reprezentare in procedurile de insolventa;
- Asistenta in legatura cu recuperarea creantelor si evaluarea celei mai bune strategii de urmat in caz de dificultati financiare si iminenta de incetare de plati;
- Consiliere si suport cu privire la optiunile de executare/insolventa/lichidare, in comparatie cu optiunile de restructurare;
- Consiliere si support cu privire la incasarea datoriilor creditorului in urma lichidarii bunurilor debitorului;
- Asistarea beneficiarului in restructurare/decontare cu bancile.
Servicii financiare si contabile
A. Servicii financiare
- Efectuarea, supravegherea si coordonarea activitatii financiare a intregului grup;
- Colectare si prelucrare de date financiare in rapoarte relevante pentru management, cum ar fi: planificarea financiara, fluxul de numerar, tranzactiile corporative si veniturile primite, evaluarea activelor, calculele fiscale pentru castigurile de capital realizate si nerealizate, executia bugetului, situatia financiara a companiilor;
- Consiliere pentru imbunatatirea parametrilor financiari, consiliere fiscala si metode eficiente de indeplinire a obiectivelor strategice;
- Solutii de rentabilizare a activitatii;
- Asistenta la obtinerea finantarii pentru dezvoltarea de proiecte, la pregatirea documentatiei necesare pentru investitori, negocierea cu banca finantatoare si administrarea relatiei cu aceasta;
- Monitorizarea executiei bugetului proiectului și a calendarului de executie;
- Evaluarea eligibilitatii si solvabilitatii contractantilor.
B. Servicii de contabilitate
- Desfasurarea zilnica a operatiunilor contabile;
- Furnizarea de rapoarte/informatii relevante departamentului financiar;
- Gestionarea si raportarea intrarilor si iesirilor de numerar si reconcilierea miscarilor de numerar;
- Intocmire si depunere de situatii periodice si bilanturi la autoritatile fiscal;
- Reprezentare companii in cadrul inspectiilor efectuate de organele fiscale;
- Colaborarea cu auditorii pentru intocmire rapoarte anuale;
- Cooperarea cu departamentul juridic prin intocmirea documentatiei/rapoartelor pentru declararea insolventei;
- Furnizare informatii si asigurare relationare a departamentelor juridice si financiare, cu administratorul/lichidatorul judiciar, in cadrul procesului de insolventa;
- Urmarirea comportamentului clientilor si furnizorilor companiei (referitor la facturare, plati, incasari);
- Relationarea cu bancile unde sunt deschise conturile companiei.
Servicii comerciale si de marketing
A. Vanzari comerciale și leasing
- Servicii de vanzari, leasing si marketing in intregul portofoliu;
- Supraveghere si gestionare active portofoliu;
- Asistare clienti pentru a evaluarea obiectivelor si implementarea strategiilor pentru atingerea acestora;
- Identificarea si propunerea de terenuri necesare derulării proiectului;
- Identificarea chiriasilor/cumparatorilor adecvati proiectului si asistare la negocieri pentru incheierea contractelor de inchiriere/ vanzare, cu asistenta echipei juridice;
- Relatii stranse cu principalii chiriasi ancora de retail precum Auchan, Cora, Carrefour, Mega Image, Penny, Lidl, H&M, Zara, Spryder, New Yorker, Deichman, C&A, Brico Store, Dedeman, Decathlon, Kiabi, Mc’Donalds, Noratuto, Flanco, Domo, Media Galaxy, precum si cu chiriasi de birouri precum Vodafone, Unicredit, Raiffeissen, BCR, IBM, Orange etc;
B. Servicii de marketing
- Elaborarea si implementarea strategiilor de marketing, inclusiv planuri de comunicare, materiale promotionale, propunere de clienti/chiriasi tinta si preturi tinta pentru fiecare activ;
- Realizarea de studii de piata pentru determinarea tendintelor de dezvoltare imobiliara;
- Consiliere beneficiar in privinţa planurilor de actiune de marketing;
- Pregatirea, coordonarea si implementarea de prezentari adecvate proiectelor;
- Revizuirea studiilor si previziunilor de marketing;
- Intelegerea comportamentului clientilor si promovarea valorii produselor acestuia catre clientul tinta.
Servicii IT&C
A. Acces la resurselor informatice ale companiei si suport
- Oferirea de acces securizat la reteaua locala si la resursele companiei, pe baza profilurilor specifice si a listelor de acces atribuite fiecărui utilizator;
- Administrarea bazei de date a companiei si furnizarea de rapoarte personalizate prin ERP (Enterprise Resource Planning), care permit un control mai bun al proceselor interne (financiare, contabile, operaționale, resurse umane)
- Mentinerea unui perimetru securizat pentru intreaga infrastructura a companiei;
- Oferire de suport pentru activitatile de zi cu zi ale companiei;
- Asistenta pentru departamentul tehnic in dezvoltarea proiectelor legate de infrastructura IT&C a constructiilor.
B. Servicii de interconectare
- Asigurarea accesului la internet in fiecare spatiu/proiect al companiei si conectare prin VPN (Virtual Private Network) hard sau soft;
- Gestionarea infrastructurii de e-mail a companiei, administrand mai multe nume de domenii;
- Pe baza specificatiilor convenite, oferim beneficiarului acces securizat si in timp real la informatiile relevante din bazele de date.